Csak csajok

Divathóbort

Gondolnánk, hogy a férfiak is éppen olyan divatmániások lehetnek, mint a hölgyek?

Úton–útfélen szembesül az ember azzal, hogy napjainkban nemcsak a nõk, hanem a férfiak körében is nagy jelentõsége van a divatos öltözködésnek és minõségnek. Már nem kizárólag a nõk privilégiuma a divat és a luxusminõség, hanem a másik nem körében is igen nagymennyiségű követõre talált. Eddigi tapasztalataim szerint a férfiak megjelenésében a legnagyobb jelentõséggel a minõségi óra, illetve táska, öltöny vagy cipõ kombinációjának kiválasztása és azok összehangolása bír. A férfiak részére készült kiegészítõk közül a minõségi, divatos órák örvendenek nagy népszerûségnek. A luxusiparban a kiegészítõk királyának számít a Hermes márka, mellette a Gucci és Louis Vuitton, melyek a divat ipar kiemelkedõ és meghatározó márkái.

…PÉNZ, PÉNZ, ÉS MÉG TÖBB PÉNZ….


Sokan elmerengünk azon, hogy vajon egy-egy márkás darab jelent-e akkora minõségi különbséget, mint amennyit áldozunk rá? Az igazi elegancia az apró részletekben rejlik. Az ami stílusos, közel
sem azonos minden esetben a megfizethetetlennel. Fontos szem elõtt tartanunk, hogy elsõként a ruha anyagára koncentráljunk, és ne a bevarrt márkajelzésre! 
Igazán márkás darabokon nem található meg a logo, hiszen a hozzáértõk anélkül is felismerik. Legyünk tisztában azzal, milyen mintázatokat hol, mihez és mely alkalmakkor viselhetünk. Örök érvényû szabálynak tekinthetjük például, hogy az apró mintás anyagok minden körülmények között elegánsabbak és jobban harmonizálnak a klasszikus vonalvezetésû alapruhatárunk elemeivel.

Az ún.: „ Business Casual”, mely az üzleti élet öltözködési elvárásait taglalja, már egy külön kategóriát képvisel. Ha tisztában vagyunk vele, hogy a sötét színû, hosszú szárú nadrág nyújtja az alsótestet, és a kevés apró minta elegánssá teszi egy öltözéken belül a megjelenésünket és elõnyösebb minden, ami inkább sejteti, mint láttatja a testünket és idomainkat, akkor nagy stílus beli vétséget már nem követhetünk el, hiszen ez elegáns.
Mindezek mellett azonban különösen ügyelnünk pár alap szabály betartására, melyek akkor is követendõek, ha nem vagyunk vezetõ beosztásban, hiszen az elegancia elengedhetetlen részei ezek.
Azonban, hogyha csak a mindennapi megjelenésünket szeretnénk aktualizálni vagy elegánssá tenni, akkor is van, amire figyelmet kell szánnunk.: Stílustanácsadás során is nagy gondot fordítunk arra, hogyha több színt vagy éppen mintát szeretnénk összehangolni, hogy ugyanaz a tónus vagy minta kétszer visszaköszönjön egy öltözéken belül. Joggal gondolkodhatunk azon is, amivel az ember szintén naponta találkozik az utcán vagy éppen a médiumok által sugározva: vajon mi is lehet a sztárok mindig tökéletes megjelenésének a titka?

Hazai vagy akár külföldi ismert embereket megfigyelve

azt láthatjuk,hogy szinte mindig tökéletes megjelenésüknek titka nem lehet más, mint a körülöttük lévõ szuper team tehetsége és tudása. Márkák, csillogás, party hangulat. Nézzük csak meg egy egyszerû tévémûsor felvételét: divattervezõk, márka szponzorok, stylistok versenyeznek azért, hogy az adott sztáron mindennel a tökéletesség látszatát kelthessék. Néha több, néha kevesebb sikerrel. De lássuk csak, mi van még a márkák mögött? Stlílus? Divat? Összehangolt megjelenés, avagy hamis Cavalli típusú hónaljtáska és rekord mennyiségû, illetve rétegû sminkek, kivasalt szõke, félig szõke-félig fekete hajkoronák, Swarovski köves fejpántokkal és hajráfokkal. Mindenesetre, aki egyenruhát szeretne, lépjen be a rendõrséghez, vagy a katonasághoz. Irgalmazzon az ég, ha a stílus és Image csak errõl szólna! Magyarországon ugyan nincs meg az öltözködés kultúrája, és az emberek nagy része nem is engedheti meg magának, hogy vagyonokat költhessen egy trendi darabra, így azt gondolom a luxus márkák és divat lapok igazi célja, hogy irányt mutassanak melyeket az emberek a saját ízlésükhöz és pénztárcájukhoz szabva követhetnek, ha nem is vakon, de ésszerűen. Hiszen igazi egyéniségek nem csak a minõséget képviselõ Zoób Kati kreációiban vagy a kiváló stílust biztonsággal alkotó Náray kollekcióban lehetünk.